betuss0142 benim bebeğim de 7 aylık 6.800 gr 64 cm. Gören ya minicik der ya hiç büyümüyor musun kız sen der. Bir şeyler derler. Ek gıda için bebeğim karşısında iştahlı yiyen biri olunca iyi yiyor gerçekten 😅 Keyifli olma durumu, uyku durumu veya altının temizliği falan bunlar da çok etkiliyor. Anne sütü alıyor genelde emzirdikten 1-1.5 saat sonra ek gıdasını veriyorum. Yemiyorsa o an bir iki kez teklif ettikten sonra zorlamıyorum. Hem kendimin iyi olduğu hem de bebeğimin keyfinin yerinde olduğu vakitler ek gıda için güzel oluyor. Bu arada alerjisi de çıktı ek gıda ile birlikte, yemeklerine kıyma, sabah irmikli meyve püresine de ceviz falan katıyorum. Bugün de pekmezin birinci günü. Süt ve yumurta alerjisi çıktığı için de kilo alsın diye bunları dahil ediyorum. Ilık suyu da aklımda