Habibebcr Tngabd ciddi bir karar bence yaptırmayın mama içirin ve sağlıksız demeyin verin cicibebe falan bizler bunlarla büyüdük önemli olan bebeğinizin canı yanmasın inanın büyüyünce zaten yicek o çocuk ama şimdi siz önlem almazsanız daha sıkıntılı olacak
lidyaaa betuss0142 anne sütü ve ek gıda da alıyor ama çok emmiyor öyle günlük ek gıda da 1-2 çay bardağı kadar yiyor 7 aylık 7 kilo her ay 300-400 gr anca alıyordu zaten doğum kilosu da iyiydi bide 3445 doğdu aman ne yapalım almıyorsa almasın doktor iyi dedi bir sorun olmaz dedi
gurbet_66 lidyaaa benimki de ya vala artık o kadar yoruldum ki ona özel corbalar meyve püreleri yapıyorum hep çöp oluyor Max 3 4 kaşık yer
arennehir betuss0142 benm kızımda meme ve mama ile besleniyor 7 aylık 7.5 kg boyuda 66 her gören ayy cok ufak falan diyor
gurbet_66 arennehir canım ben 4 ay emzirdim sonra sütten kesildi sadece mama içti 8 aylık oldu emeklemiyor diye kayınvalidem süt içmedi diye kuvvetsiz diyor vala zerre umrunda değil ağzı olan konuşuyor
arennehir aysnr38500 evet kimse 7 aylık olduguna inanmıyor hatta bazen cok üzülüyorum ama sonra dyrm ki bosver en azından saglıklı
aysnr38500 arennehir bana da aynısını söylüyorlar hep bu çok küçük diye zaten çok küçük doğdu suan doğum kilosunun 3 katı doktor normal diyor napıyım evet küçük deyip geçiyorum sizde öyle yapın
arennehir gurbet_66 evet bnmde kızım dönmüyor emekleme belirtisi yok hep sütün az diye diye moralim bozuldu kuvvetsiz kalmıs diyorlar
sdemirbebek gurbet_66 max 3,4 kaşık normal canım zaten üstelik lapa yaptığımız şeyler inan ki o ona yetiyordur
lidyaaa gurbet_66 demekki bunlar da böyle bebekler diyip kafaya takmamak gerekiyor yapacak bir şey yok çünkü 😊 6 yaş oğlumda var bebekken her ay 1 kg alırdı çok iyiydi büyüyünce çok iştahsız oldu şimdi yemek yemeyi hiç sevmiyor büyüyünce rahatlarız inşallah bunlarda 🙏🏻
sdemirbebek arennehir ayyyy duymayın o lafları gerçeekten sağlıklılar ya allaha şükür benim kuzeenimin bebeği 10 aylık daha yeni emeklemeyi öğrendi 9kg ve annesi kilolu olsun istemiyor sağlıksız diyor her bebeğin gelişimi farklı kiloya takılmayın kızlar
gurbet_66 arennehir her bebek farklıdır gerçekten takma bence mama da versek süt de versek elbet büyüyorlar. Günü gelir emekler ya da bi bakmışız direk kalkmış yürümüş 😊
KeremA 7 aylık ek gıda red sadece anne sütü alıyor ama oruçluyum diye azalma oldu o yüzden iki Öğün kandıra kandıra yediriyorum onu
gurbet_66 sdemirbebek ama 8.ayini doldurdu sizce Instagram anneleri gerçek mi kaşe kaşe yediriyorlar valla moralim bozuluyor görünce
gizemaktass Benimde bebeğim 7 aylik ve dünden beri mama yememeye başladı ay atagi gibi birsey sanırım 🤷♀️
Kalbim-69 gurbet_66 doğruysa da çok yanlış o şekilde beslemeleri sadece tadım olacak 9 aya kadar yemesi beklenmez zaten
Esradiyebiri gurbet_66 benim kızım da öyle. Bazen bir kaşık bile yemiyor inanki. Ben zorlamıyorum artık. Kilosuna normal diyor doktor. 9 aylık. 7.5 kilo. 2400 doğdu. Emiyor sürekli ama ek gıda çok az