benim kızım da 18 aylık 4 aylıktan beri dalar. bunun için 4 aylıkken nörolojiye götürdüm eeg çekildi temiz çıktı. daha sonra 12 aylıkken ateşli havale geçirdi ondan sonra ilaç kullanmaya başladık. 12. 13.ayda tekrar eeg çekildi. yine temiz çıktı. iki gün önce kontrole götürdüm yine eeg çekildi bu 4.eegsi idi. temiz çıktı.
doktor 1 saat muayene etti. her şeyine baktı izledi. göz dalmasını da söyledim. video gösterdim. göz dalması için internet ya otizm ya epilepsi diyor dedim. çocuğunda epilepsi de yok otizm de yok sakın böyle şeyler düşünme diye defalarca söyledi. kızıma seslendi. parmağıyla göstermesi için araba nerde vs diye sordu. sonra ağzın nerde burnun nerde diye sordu. konuşturdu. ve maşallah zehir gibi dedi.
17 aylık cümle kurmaya başlamış sen ne dediğinin farkında mısın süper bir çocuk dedi.
o kadar içini ferahlattı ki.
doktorun söylediği eğer bir sorun olsa daldığı anda dünyayla ilişkisini kesermiş. yani dürterek üfleyerek saçını çekerek vs hiçbir şekilde tepki vermezmiş. dalmalara normal dedi. bir sorun teşkil etmiyormuş.
burada yorum yapan arkadaşlara bilgi olsun diye paylaşmak istedim.