Dilekce06 şuan aynı durumdayım sizinle çok moralim bozuk bunu yapan doktor 5 buçuk aydır 400 ıuolanı kullanmam gerekirken 600ıu olanı kullandım tesadüfen gördüm eczane 400 ıu görünce sordum 1 yaşa kadar kullanılması gerekiyormuş sinirlerim bozuldu bebeğin hayatı söz konusu burda doktor nasıl hata yapar bir de özel hastane 100 hastaya mı bakıyor da hata yapıyor