Herkese merhaba. Bugün kan verdik. D vitamini değeri 400 lerde çıktı. O da makinenin ilçe bildiği üst sınırmış. Doktor böbreklerde, bıngıldakta şu an için sorun yok dedi. 1 hafta sonra tekrar kan alınacak. Çok korkuyorum. Eşim ve ailesi sürekli beni suçluyor. Eczacının yanlış ilan vermesi normalmiş, başı kalabalık olabilirmiş,benim okumam gerekirmiş