Zeynepelcin Kuzeynepp sanırım ikinci gün cesaret gelir sürerim 😊evet bardak koydum kayıyor ayakları çok oynadığı için. Bakalım bir an önce geçer sin inşallah çok teşekkür ederim.
Kuzeynepp arzu343437 bnm genel yapım yaraya faaln asla bakamm bide hafif şiş oluyor bide evladn olunca dahada büyüyor gözünde sanki 😁
Azef 8 saate kadar yapmaması normal sonrasın da mutlaka acile götürmek lazım benimki 12 aylıkken sünnet oldu 7 saat sonra çişini yapabildi
tazelianne Zeynepelcin bize doktorumuz 6 saat yapmasa getirirsiniz demişti. Kremi de ellerimi sabunla güzelce yıkayıp öyle sürdüm ben bebeğim 45 günlükken oldu hala düzelme sürecindeyiz
kukaka Zeynepelcin bizimki de baya yapmadı meğer kremlerden delik mi tıkandı noldu sıcak suya oturtunca rahatladı yaptı. Kremleri ucuna deliğin çok sürme. Gece ağlıyordu pipisi kaldırıp yapamıyordu. Çişini yapamazsa pipisi kalkar ve ağlar yapamaz sen ağlarsa hemen bezi aç bak.
bussbusss Zeynepelcin 1-2 saat sonra yapmıştı bizimki 3 aylıkken olduk biz kremi de kulak çubuğuyla sürmüştük biz