Zeynepelcin merhaba benim bebeğim 3 aylık şuan 38 gunlukken sünnet ettirdik küçük olduğu için narkoz almamıştı bir kaç saate çişini yapmıştı bizim doktorumuz çişini yapmadan göndermiyordu eve çişini yaptıktan sonra çıkabilirsiniz demişti bir kaç saat sonra çıktık kreme gelince makyaj temizleme pamuklariyla sürdük biz diğer pamuklar dağınık olduğu için üzerinde kalmasın yapısmasin diye cuma sünnet olmuştu cumartesi geceye kadar köpük bardak koymuştuk çünkü gazını çıkarırken kucağımıza aliyoruz ve bez değerse acitmasin diye aslında doktor onermiyormus bardak koymayı ama hemşire sizin içiniz rahat etsin diye koyuyoruz demişti bu şekilde oldu başka sormak istediğiniz birsey olursa bilgilerimi paylaşabilirim çok geçmiş olsun Rabbim damatligini da göstersin :)