Elsnazan benbiranneyim123 Çok normel söler daha sıkmayın canınızı 9.5 aylık baba ağga gel diyor zamanla sölicekler :)
2dunya1blog 9 ay 12 günlüğüz baba mama meme gıgı dede imne gibi şeyler söylüyor daha çok babildama şeklinde 🐣☺️
Prenses_isabella benbiranneyim123 anne, mama, cız, git, alkış, gel şuan bunları söylüyor çok net söyleyemesede🥹alkışa akış, gite dit gibi gibi. Ama sürekli papağan gibi tekrarlıyoruz ailecek😂
Zlm benbiranneyim123 babilda tarzı bekleyebilirsiniz kelime soylemesi imkansız değil ama soylemiyo diye dertlenmek için erken
Prenses_isabella benbiranneyim123 çok etkiliyor canım ya. Sürekli konuşun onunla ve sürekli şunu yap bunu yap diyin. Mesela şuan alkış yapıyor, gel yapıyor ve söylüyor, git yapıyor. Birde bir şeylere dokunurken cızzz diyor😂sürekli tekrarlayın bülbül gibi şakıyacak size😂
benbiranneyim123 Prenses_isabella bizimkide gel yapıyor dışarda bile yabancilara yapıyor hayır diyorum gülüyor 😃
papatya_1125 benbiranneyim123 sadece baba diyebiliyordu. Bir de dedeeee babaaabaa gibi bayıldım vardı