benbiranneyim123 Kızlar bu ayda bebekleriniz hangi kelimeleri söyleyebildi yada soyleyebiliyormu anne baba dede şeklinde bizimki henüz söyleyemiyor Normalmi acaba ?
defnemiraybebek benbiranneyim123 ba ba diyor çok nadir de mama diyor ama genelde basılsana tarzda var bence normal
1prensesannesi1 benbiranneyim123 11 aylık en neti baba. Emziğe meme der bazen. Nadir mama der. Anne diyorum karşısında abba-baba diye devam ediyor.
Evaninanasi benbiranneyim123 daha vakti vardır o zaman. Siz sürekli karşısında tekrar edin, o da sizden öğrenip söyleyecektir ☺️
benimoglumukurtarinesraa Siz sık sık tekrarlayin çabuk öğrenir. Hazır 9 aylık gormusken nasıl sizin gece uykuları
benbiranneyim123 benimoglumukurtarinesraa boş kaldıkça Babası da bende sürekli tekrarlıyoruz 😊 gece uyanmadan 6 7 saat uyuyabiliyor çok şükür bazen bozuluyor ama oda dişten kaynaklı sanırım
benimoglumukurtarinesraa benbiranneyim123 yakındır söylemesi bide kalabalık ortama girince de açıliyorlar..benim ailem geldiğinde dede kelimesini tekrar ettiler diye söylemişti Uykuları iyi maşallah hep böyle devam etsin. Ben gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum demekki isabetli bir karar 6-7 saat bile acikmadan durabiliyolar
benbiranneyim123 benimoglumukurtarinesraa durabiliyorlar evet 😊 biz pek kalabalık değiliz ama elimden geleni yapıcam teşekkür ederim 😊
benbiranneyim123 Deletedmom_106 ya çevremdekiler bunları söylemesi lazımdı diyince etkilendim ister istemez 😑
eyymenn benbiranneyim123 benimkide söylemiyor. Babıldıyor glglg falan sesler çıkarıyor ama anlamlı kelime yok