Sasah1441 [silindi] Amin canım inşallah bizim doğduğunda hiç almadı ilk günden beri hep mama verdik o kadar çok ağlıyordum ki emmiyor diye şimdide mama yemiyor 😁 çok aksi bu çocuk diyordu Dr lar 🤣
karlar [silindi] sma kullanmadığım için ilgilenmiyorum ama aptamil olsaydı alırdım. Ben de Çekmeköy, Paradise sitesinde oturuyorum yakınız..
Sasah1441 Zehra45 canım 800 gr. Fiyat belirlemedim ama 109 a almıştım. Sizinle belirleyelim fiyatı işiniz görünsün 😊