[silindi] 800 Gr Açılmamış SMA2 YENİ TARİHLİ BEBEK MAMASİ Normalde 90 TL civarındadır. 69 TL'ye satıyorum Bebeğime mamayı bıraktırdım bu fazla geldi. Son kullanma tarihi Mayıs 2021 Çekmeköy içi elden teslim
karlar [silindi] sma kullanmadığım için ilgilenmiyorum ama aptamil olsaydı alırdım. Ben de Çekmeköy, Paradise sitesinde oturuyorum yakınız..
[silindi] Areliko işte onun için Çekmeköy dedim, anlaşmalı olduğumuz bı kargo şirketi var yarın bilgileri öğrenirsem çok düşük bir fiyatla gönderebilirim
[silindi] Bize de öyle oldu su icirmemizi söyledi doktor sonra ve rahatladı yavrum . Siz de deneyin kaynamış suyu
[silindi] simgetaskisla Bu daha iyi şekerim 🙈 çok araştırmıştım en pahalı olan en iyisidir diyerek alacakken beni uyardı eczacı teyzem. Kendi çocuğuna da bundan iciriyo. Bilgi olsun diye dedim he diğeri şakaydı
Sasah1441 Ankara içinde elden alabilecek varsa bende sma1 satıyorum bebeğim emmiyordu bunu kullanıyorduk çok şükür alıştı sıfır açılmamış yeni tarihli
Sasah1441 [silindi] aslında en iyisi sma diyorlar aptamil çok kullandık gaz yapıyordu kabızlık yaptı sma geçince rahat ettik aptamil yaparken bi dünya köpürüyor mesela sma köpürmüyor
[silindi] Sasah1441 Aa çok ilginç bı seye dikkat etmişsiniz köpük meselesi tuhsfmis. Ben hip ve sma beraber kullandım başlarda kabızlık olmasın diye.
Sasah1441 [silindi] bende en iyisi aptamil diye düşünüp almıştım sma denemek için küçük gr aldık denedim daha çok beğendik bebekten bebeğe de değişim oluyor muhtemelen hipp hiç denemedik çok şükür de gerek kalmadı 🤲
[silindi] Sasah1441 Allah muhtaç etmesin. Çok zor kabullendim sütünün yetmedigini mamaya karşı çok büyük konuştum sanırım..
Sasah1441 [silindi] Amin canım inşallah bizim doğduğunda hiç almadı ilk günden beri hep mama verdik o kadar çok ağlıyordum ki emmiyor diye şimdide mama yemiyor 😁 çok aksi bu çocuk diyordu Dr lar 🤣