Benşm kesme sebebim asla yemek yememesiydi
Biraz olsun ek gıda alsaydı asla kesmezdim
Doktor kes yemek yemesi lazım artık dedi
Ve ben kendim rahatsızım
Baş ağrısı problemim var
Yat kalk yapınca başım tutuyor
Normal şartlarda iki yaşa kadar emzirmek lazım bence de