Bebim kızım bşr yasında enmek için saat bası uyanıyordu. Zaten rahatsızım saat bası kalkmak beni mahvediyordu bide yemek yemiyodu. Dr kes sütten yemek yemesi lazım böyle olmaz dedi. Kestim daha iki hafta oldu
Oh be dedim
Yine kalkıyır diş yuzunden ama bari saat başı değil
Yemek yiyor artık ( seçse de)
İlk oplum hastayydı üç sene emzirdim
İkinci oğlum 17 aylıktı aynı kızım gibiydi. Ağzına lokma koymazdı onu da o yuzden kestim
Uykusuzluk insanı perişan ediyor
Bide ben beyin ameliyatı oldum daha önce başım çok ağırır
En fasla bu kadar dayanabildim