karal Sevo12 Tabii ki aptamil..Bebeğime anne sütüne yakın diye doktorumuz önerdi,bağışıklığı destekleyen,besleyici bir mama
Ebru2015 serapgs09 hayır canım önce emziriyom sonra mama veriyorum bide avent biberon kullanıyorum çok şükür meme reddimiz olmadı 🙏