Sevo12 Kızlar 15 günlük bebeğim var sol göğsümü tutuyor sağ göğsümü tutamıyor onu silikonla veriyorum ama sütüm yetersiz sanırım doymuyor iştahlı bebeğim anne sütü değerinde ne maması önerirsiniz Bebelac Sma hunama denedim sma hariç diğerlerini beğenmedim sizce
Ssedaa Sevo12 her bebekte farklı oluyor canım ben mesela aptami, l bebelac, bebelac gold, sma ve similac kullandım. Bebeğim bebelac gold u çok sevmişti ama doyurmadığından sma da sabit kaldım. 🤭
Ezgi8919 Sevo12 cnm ben sana söleyim benim bebeğimde en aZndan aptamil kabız yaptı aptamil conformil aldım ishal yaptı sma aldım kusmaya başladı ki çogu bebekte bu etkiyi gösterdigini doktorum söyledi hipp combiotic aldım bak hipp güzel mamaydı ama bu sefer de bebegim de süt alerjisi çıktı şuan golden goat kullanıyorum çok güzel bi mama gaza da yardmcı oluyor keçi sütü ama ben olsam hipp i denerdim kilo aldırması falan beb memnundum
Cglaa-cskn Sevo12 canim benimde sütüm yetersiz geldi doğumdan hemen sonra mama almamızı istediler evolvia 'yi önerdiler şuan bebeğim 2 aylık hala kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadık
Eliffy anne sütüne en yakın mamalardandır Hipp. İlk zamanlar sütüm azdı ben de kullanmıştım. Gaz ya da kabızlık sıkıntısı yaşamamıştım. Tavsiye ederim Hipp Combiotic
ozlemsenel Eliffy Hippte kolza yağı var içindeki lif oranı da anne sütüne göre az. Bi de anne sütündeki bişey yoktu içinde taurin sanırım ismi. O yüzden anne sütüne yakınlık sıralamasında en başta değil
Ebru2015 Bizde sma kullanıyorduk sütüm kalitesiz miş biraz kilo almadı bebeğim doktorumuz aptamil almamızı önerdi şimdi meme+mama yapıyoruz kilo almaya başladı çok şükür 🙏
serapgs09 Ebru2015 Meme mama yapıcaz galiba bizde mama yerken sizi emmeyi bırakmıyor dimi ben korkuyorum açıkcası
ozlemsenel Bebek mi beğenmedi siz m beğenmediniz ? Mamada önemli olan içeriğinin anne sütüne yakın olması bence. Biz aptamil veriyoruz anne sütüne yakın diye gayet memnunuz
Nicemother Sevo12 canım hastanede bebelac gold kullanmışlardı şimdi kızım 14 aylık hala daha bebelac gold a devam ☺️
Dlrbsysvl Sevo12 sma ve hipp öneririm. Diğer mamalarda göre sma kiloda yapıyor aama aptamil kullanmayın içerisinde kötü yönlü katkı maddeleri varmıs ve kemikleri bile şişiriyomus
karlar Sevo12 Kesinlikle aptamil,çünkü; anne sütüne en yakın mama aptamil. İçerik olarak hem en temiz, hem de çok iyi.Bağışıklığı çok iyi güçlendiriyor.Ben de kullanıyorum
Ebru2015 serapgs09 hayır canım önce emziriyom sonra mama veriyorum bide avent biberon kullanıyorum çok şükür meme reddimiz olmadı 🙏