KSM gercekten öyle. Hele teyzeler yada büyükler diyim. Emer o bi şekilde vs demeleri.
Benim mesela denemediğim yol kalmamıstı. Emzirme hemşireleri, eds, memede uyutma, duşa girme daha birsürü. İçim öyle rahat ki. Denedim olmadı. Ama anne sütü aldı. Buna şükretmeyi öğrettim kendime.
Sizde üzülmeyin düşünsenize emme süresi geçince kim hatırlayacak? 🩵