Benim 2 buçuk ay geldi sonra sagdıgım için mi stresten mi bilmiyorum azaldı sonra yavaş yavaş iyice gitti bende sagmayı bıraktım. Bugün İlk defa bi deniyim dedim kıvamı baya yogunlaşmıştı tadıda tuzlu gibiydi devam ettmedim bıraktım şuan 3 buçuk aylık kızım sadece mama 😕