Çocuğunuz otizmli mi? Onu anlayamadım. Otistik derken otizmli olduğu için mi öyle dediniz yoksa mal mal gibi hakaret amaçlı mı söylediniz?
Belki de siz bu kadar gergin ve bunalmış davranıyorsunuz farkında olmadan o yüzden o da hırçınlaşıyor olabilir bu açıdan baktınız mı?
Tabii bütün bunların ötesinde en acilinden psikolojik yardım almanızı tavsiye ederim ben size bunlar hiç sağlıklı söylemler değil.
Bu süreçte de bütün bunları yapabilen, yani normal olan sağlık sorunu olmayan bir bebeğiniz olduğu için şükredin devamlı bir anne yazmış bebeğim bunları yapsın diye dua ediyorum diye. Bunu yaşayan o kadar çok insan var ki muhtemelen sen hiç bunlarla uğraşmadığın için farkında bile değilsin.
Her bebek zor annelik çok çok zor ama inan bana bunlarla her anne karşılaşıyor benim bebeğim çok rahat sessiz sakin diyen bir anne var mı mesela yorumlarda? Bebeklerimiz ben dünyaya geleceğim demedi. Onları dünyaya getirmeyi biz seçtik. Anne baba olmaya karar verirken hayatımıza bir atraksiyon gelsin diye doğurmuyoruz. Bütün bunları göze alıp doğurıyoruz. Yani çok hasta olabilir ağır engelli olabilir hayatımın sonuna kadar en iyi şekilde bakarım diyoruz. Çok şımarık olabilir uzunca bir süre kendime dahi vakit ayıramayabilirim diyoruz. Bana bu süreçlerde kim ne kadar yardımcı olabilir diyoruz, yoksa yardımcı olacak birisi onu da göze alarak doğurmamız gerekiyor anlatabildim mi?