Kuzeybey2209 Sakin olun lütfen ya, pişman olacağınız şeyler yazmışsınız. Hangi çocuk sakin sakin oturup oyun oynuyor ki 🤷♀️ Annesi bile böyle düşünürse bu çocuk nasıl topluma uyum sağlayıp karışacak. İki oğlum var 3,5 ve 2 yaşında ev tımarhaneye dönüyo bazen, sıkmaktan dişlerim kırılıyo artık öyle zamanlar geçiriyoruz. Onlar bize muhtaç, tek güvenecekleri liman biziz. Posta kızamadım ama içimi acıttı 😒