tatlisert arslaninannesi98 maşallah bence doğum kilosu ile de alakalı benim bebeğim 3 kilo doğdu ve 10 aylıkken 9 kiloydu doktorumuzda gayet iyi demişti
Deletedmom143 Eylusunannesi6 bebeği şeker hastasıymış yedirmek zorundaymış önceki yorumları okuyun lütfen soruyu yanlış sormuş çocugu zaten hasta bir de siz yüklenmeyin lütfen 🙏🏻😒
Nur06 Kilosu iyi bence canım boyuda iyi Maşallah ☺️bizimkide 77 cm 8.400 kg 10 aylık çok şükür gayet iyi aşırı hareketli ve iştahsız anne sütü istiyor sadece yapcak birşey yok zamanla düzelir sağlıklı bebişler inşallah 💚
Erdi-doruk Eylusunannesi6 gereksiz yere birşey yapmadım size kendimi acıklamıcam rabbim kimsenin evladına hastalık vermesin bu durumun ne kadar kötü birşey oldunu anlayamazsın yaşamadan bu yuzden annelik ufak birşey bile olsa takılıyor insan