Deletedmom115 AtaTrkmn Her bebek aynı değil maalesef. Annesi de biliyor zaten. Ama onun önemsediği konu sağlıklı olması kilosunu dert etmiyor.
Tosbik3456 Benim bebegim 10 aylık 9 kilo ama boyuna vermiş kilonun önemi ne kilolu olsa mutlu mu olacağız önemli olan kilo degil saglık
Karan_ca Erdi-doruk maşallah boyu çok iyi, boy daha önemli kilo her yaşta alınıp veriliyor, boy uzasın yeter 😊
Merve Deletedmom115 haklı olduğunuz yerlerde var ama internetteki ortalama kiloya göre değil bebeğin doğum kilosuna göre şuanki kilosu normal mi değil mi bilinir. Persentil eğrisi yani. Ama dediğiniz gibi sağlıklı olması çok daha onemli. Bende 3. Sınıfa giderken 18 kiloydum annem hep ağlardı doktorda anneme kızardı sağlıklı olsun yeter diye. Çok sağlıklıydım ama aşırı zayıftım. Şimdi de balıketliyim zayıflamaya uğraşıyorum takmamak lazım kiloyu gerçekten
bircaaannn Merve gerçek mi kaç yasinda açıldı istahiniz. Benim kızım da 1.sınıfa gidiyor 17 kilo çok zayıf üzülüyorum ama sağlıklı şükür öyle sık da hasta olmaz Allaha şükür. Ama çok yemiyor bebekliginden beri istahsiz bir çocuk sadece anne sütünü istahla emdi.
Erdi-doruk Siyahbeyazl benim için kilo önemli degil hiç bir zamn zayıf demedim çocuma oglumum şekeri düşüyor insilün iğnesi kullanıyorum günde 3 defa bunun bırkmam için yedirmek zorundayım
Ftgra Erdi-doruk yanıtınızı yeni gördüm şeker hastasıymış bebeğiniz öncelikle geçmiş olsun çevremde de bu şekilde olan çok kişi var ama o iğneyi bırakabileceğinizi sanmıyorum kilo aldıracak değilde sağlıklı karnını doyuracak fazla şeker barındırmayan yiyecek özellikle sebze yemeli bence bebeğiniz birde şeker hastaları aldıkları kiloyu çabuk veremez lütfen bebeğinize kilo aldırmaya çalışmayın zaten kilosu çok çok yerinde lütfen
Ftgra Erdi-doruk gerçekten neden yemek yedirmeye çalışıyorsunuz onu anlayamadı 18 aylık bebeğim 11 kilo 750 gram gayette yerinde bence kilolu olunca ne olacakki bakın bende bebekken kloluymuşum şimdide veremiyorum annemde bana hep abur cubur yedirirmiş keşke yapmasaydı bnde bu zorluğu çekmeseydim şimdi o yuzden bebeğinize kilo aldırmaya değlde sağlıklı yiyecekler vererek düzenli beslenmesini sağlamalısınız nacizane tavsiyem kiloya takılmayın lütfen
Tosbik3456 Bence doktor kontrolünde tarifler belirleyin seker sıkıntısı varsa benim bebegim in alerjisi var hiç bir şey yiyemiyor
Deletedmom115 Erdi-doruk O zaman bununla ilgili yardım isteyin bebeğim zayıf mı diyorsunuz. Bende diyorum ki gayet güzel. Yemiyorsa eğer yedirmek için fikir almanız daha mantıklı.
Ssedaa005 Saka gibisimiz gercekten..hersey yazıyor zatem nette..15 aylık kızım 9 bucuk kilo 😂hangımızki kılolu ki acaba bılemedim😂😂😂
Babe Ssedaa005 Orada bir ironi vardi...Tabi ki 15 kilo degildi kizim.1 yasina girmek uzere hala o kiloda degil,olmasin da zaten.Kilolu bebek saglikli bebek sanan ve bebegi kilolu oldugu icin kendisini süper anne görenler var burada. Ve evet her ay muayenelerimize aksatmadan gidiyoruz.
gayeceee AtaTrkmn sizin doktorunuz da garipmiş bizde geçen ay gittiğimiz de 9.800 Dü bebeğim 6 aylıkdı gelişimi çok iyi 12 aylık bebek gelişim ve kilosunda dedi her bebeğin gelişimi farklı olduğu için sanırım doktor yorumları da farklılaşıyor
AtaTrkmn gayeceee gelişimi iyi dedi ama öyle çok kilolu vs gibi cümleler kurmadı sadece boyu biraz uzun demişti kiloyla ilgili normal dedi 🤷🏻♀️
Sevgi1 Erdi-doruk zayıf değil ki bnm de 9 aylık 9 kilo kilolu bebeklere bakma sen hareketli o yüzden normal kiloda bnce sadece şişko değil 😂
Deletedmom115 Erdi-doruk Alamayabilir 9 aylık olmuş çünkü her ay düzenli kilo almasını beklemeyin. Bir ay 500 gr alır diğer ay hiç almaz. Önceliğiniz sağlık olsun. Yemiyorsa da zorlamayın sevdiği şeyler varsa onlardan verin. 9 aylık zaten önceliğiniz anne sütü ve mama.
Erdi-doruk Ftgra kilo aldırmaya degil iğneden kurtulmaya çalışıyorm hergün iğne yaparken canım çook acıyor şekeri düşerde kollarımda kalır dye çok korkyrm çocugm ellerimde bayıldı o gün aklıma geldikçe çaraseizlikden ne yapacagimi bilmyrm ignemizin ml azlattık Allaha şükür ne kadar iyi bakarsam inşallah hep bırakıcaz rabbim yardımcım olur inşallah
AtaTrkmn gayeceee 77 cm erkek bebek benimki 2 kere ölçtü hatta belki yanlışlık vardır diye biraz uzun ama kilosu normal dedi işte belki boyuna göre normaldir kilosu o yüzdende kilosunu normalleştirmiş olabilir cinsiyete göre boy kilo değişiyo kızlar daha minyon oluyor bildiğim kadarıyla gerçi bende uzun boyluyum onlada alakalı olabilir eşimde normal erkeklere göre
Yenianne7 Erdi-doruk Olur elbet. Soruyu yanlış sormuşsunuz.. Kiloyu dert ediyormuş gibi ama bebeğinizin kilosu çok çok iyi benim bebeğim 8,5 aylık 7500 kilo sağlıklı diye şükrediyorum hergün. Bence şeker konusunu doktora danışın, geçmiş olsun.