Linosh oğlum 3sene anaokuluna gitti şimdide 1sinif yıllardır okullar açıkken hep bir grip nezleyiz.Okullar da çabuk bulaşıyor küçük çocuk hijyene dikkat edip koruyamiyor kendini yıllardır cuma sağlam alırım hafta içi hasta olur ev vitamin doğal şurup falan dolu ama kapıyor artık bir yerden sonra grip ve nezleye alışıyorsun bünyede alışıyor sanırım 2yildir falan maşallah antibiyotik kullanmıyoruz atlatıyor büyüdükçe vücut bağışıklık kazanacak mecbur sosyal ortamlara girecekler