Ben ayda bir antibiyotik içtiyse oh falan diyorum . Bir ara üç kere falan içti bir ayda artık sinir sistemim bozuldu nasıl bu kadar hasta olabiliyor diye bizim ikinci senemiz hala bir değişiklik yok bağışıklığında inşallah seneye biter diye umuyorum . Geçen hafta domuz gribi oldu birde onla uğraştım bir hafta boyunca antibiyotik kullanmasına rağmen calpol dolven içmesine rağmen ateş 40 tı