betulggd demek ki sizinki alerjiye bağlı reflüydü. Biz tıbbi mama kullanıyoruz. Hani emzirip de diyette kaçak gibi bir durum değil yani bizimki. Ona rağmen azalmadı. Sizin gibi olanlarda relaktaz kullanımı laktozsuz mama kullanmak bile yeterli olmuş bazı bebeklerde. Bizimki baştan aşağıya reflü