mervee775 tetik benim bebeğimde 4 aylık bende mama ile besliyorum benim bebeğimde balgamlı kusuyor yarın doktora götürcem bide rotarix aşısı olduktan sonra böyle oldu
berrakmutlu tetik birçok doktora gittim küçük olduğu için test yapılmıyor ama muhtemelen süt alerjisi diyorlar. Ciddi boyutta olmadığı için diyet verilmedi
sema_068 betulggd bizde alerjik mama kullanıyoruz ama değişmedi pek. Sizinkinde gegirme de oluyo muydu sürekli
berrakmutlu tetik bizde balgam hırıltı burun tıkanıklığı mukuslu kaka ve egzama var ama azalmaya başladı 4. Ayda. Mama kullanmıyoruz ama doktor evolvia önermişti alerjisi varsa doktorunuz reçete eder alırsınız
sema_068 berrakmutlu bu alerjik bebekler hep aynı demek ki. Kimle konuşsam aynı şeyi söylüyor. Bizde Alfamino kullanıyoruz. Reflü için tedavi de veriyolar ama işe yaramıyor. Siz bu mide içeriğinin ağzına gelme durumu için bir şey kullanıyor musunuz?
berrakmutlu sema_068 bizim doktorumuz probiyotiğimizi değiştirdi maflor verdi daha iyi geldi sanki reflüde işe yaradığı söyleniyor. Başka bir doktor da gastrotuss baby vermişti ismini yanlış yazmış olabilirim o da işe yarıyor ama
berrakmutlu tetik şu anda 4 aylık☺️ ek gıdaya geçmedim. Doktorlar bana sadece paket tüketme, hiçbir şeyden fazla yeme süt ürünlerini sınırlı tüket dediler. Abartmadan yiyorum ama diyet gerekebilir kişiden kişiye değişiyor sanırım
betulggd sema_068 geğirme dediğiniz o mu bilmiyorum ama sanki içtiği boğazına kadar çıkıyordu nefessiz bırakıyordu sonra da geğirme sesi gibi bir ses geliyordu bir de bağırsakları sürekli ötüyordu ben sütü kestikten sonra bunların hiçbiri kalmadı
sema_068 betulggd demek ki sizinki alerjiye bağlı reflüydü. Biz tıbbi mama kullanıyoruz. Hani emzirip de diyette kaçak gibi bir durum değil yani bizimki. Ona rağmen azalmadı. Sizin gibi olanlarda relaktaz kullanımı laktozsuz mama kullanmak bile yeterli olmuş bazı bebeklerde. Bizimki baştan aşağıya reflü