Minikkelebek Ben doğumdan beri kullanıyorum şuan 7 buçuk aylık. Çok memnunuz tavsiye ederim. İçeriği iyi,doyurucu da. Kabızlık,gaz vs gibi bi sorun da olmadı bizde. Keçi sütünden kaynaklı hafif bir koku var ama rahatsız edici boyutta değil. Tavsiye ederim biz yerli malı olması sebebi ile de tercih ediyoruz.