Masall_dyg Gozde20 vicol diye bi damla var kullandiniz mi onu. Benim kizima sadece o iyi geldi biogaia ve nurse hic fayda etmedi. Bide kimyon kaynatip bi cay kasigi veriyordum ben oyle oyle atlattik cok şükür.
Gozde20 Masall_dyg denemedim canım alayım yarın hemen . Kimyonun ölçüsü var mı pekii ne kadar suya ne kadar kimyon ? Bir de benim bebeğim 1.5 aylık küçük değil mi kimyon için
Yuliya1219 Gozde20 her gece saat 10da 5 damla veriyodum gunduz de metsil veriyodum. Cok iyi geldi bize. Insallah iyi gelen biseyler bulursun canim
Gozde20 Yuliya1219 ah keşke canım keşke ben birde senin yaptığın gibi yapayım bakalım belki düzenli vermek gerekiyordur
HanDerin Gozde20 1.5 aylık bebeğe kimyon pişik yapar bence kullanma ama sen az da olsa bence içebilirsin rezene ile karıştırıp. Benim kızımda da aynı sıkıntı vardı gazlı bir bebekti havluyu ütü ile ısıtıp masaj yapardım çok rahatlardı. Belden aşağısını ılık su ya tutardım hatta kovaya doldurup bi süre öyle bekletirdim sıcak çok rahatlatıyor. Doktor metsil ve maflor tavsiye etti gazımıza çok iyi geldi. Aptamil conformil hemen kaka düzenimizi geri getirdi çok iyi bir mama fiyat olarak bütçe yorduğu için yine aptamil in gos-fos olan ürününü kullanmaya başladım ondan da 10 aylık oldum hala çok memnunum. Bizde 15 günlük iken kabız olduk zeytinyağını kazdırıp kulak çubuğu ile poposunu uyandırdık ve sonuç muhteşem ☺️ Sakın zeytinyağı içirme çok sakıncalı daha minicik bedeni ile nasıl hazmetsin hiç merak etme sen düzenli damla kullandıkça onun gazı ve ıkınmaları geçecek. Uzun oldu kusura bakma ama bebeğin çok minik onu bitki çayı ve zeytinyağ içirip yorma sonrasında kaka yapmak için hep bunlara muhtaç olur. Sağlıkla büyüsün inşallah🙏🥰🌺
Masall_dyg Gozde20 ben verdim sknti olmadi cok şükür. Tane kimyon kaynatiyordum kahve bardagiyla su bi cay kasiginin ucuyla da kimyon. Kizima ilidiktan sonra bi cay kasigi veriyordum kalanini ben iciyordum. Tabi yinede sen bilirsin. Bende ne yapacagimi bilmemistimde banada annem soylemisti oyle yap diye. Bi kac kisiden daha duyunca da yaptim. İnsallah en kisa zamanda kurtulur bebegin 🥰🙏🏻
Yuliya1219 Gozde20 doktorumuz hep ayni saatte verin demisti bize bir de oyle deneyin bakalim insallah ise yarar
Bravewomen Size tavsiyem bebeginizi sicak tutun 2 kat sarin yarim kundak yapin elleri serbest olucak sekilde. Sicak tutarsaniz sancisida olmaz gazlarini rahatlikla cikarir kakasinida yapar. Siz mudahale etmeyin bu sefer bebeginiz uyarilmadan yapmamaya baslar.. birde nasil giydiriyorsunuz bebeginizi kac kat?
Bravewomen Oğlum dogdugunda da gaz skntimiz olmadi mama kullanmamiza ragmen, kizim dogdu 1 bucuk aylik suanda cok sukur gaz skntimiz yok kendisi cikariyor cunku sicak tutuyorum. Bebekler bizim gibi degil cok usurler
Gozde20 Bravewomen canım inan doğalgazı dayadım sona ev sauna gibi oturduğum yerden terliyorum denedim bu defa isilik oldu sıcaktan
Ayklz Kakası cıvık ise kabız değildir zaten anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor.Gazı vardır bio gaia zararsız evet tavsiye ederim ama diğer damlaları doktor tavsiyesi olmadan kullanmayın.Mesela ben metsil kullandım çocuğum mahvoldu sonra sadece bio gaia kullandım yeterli geldi.
Gozde20 Ayklz doktorun da bişey dediği yokki canım nurse harveys zinco biogaia sab teker teker denedim yine en başa biogaiaya döndüm bu aralar o da fayda etmiyor bende çok gazlıyım sütümden geçiyor eminim . Kakası için ıkınıyor ama ben yaptırınca rahatlıyor
Gozde20 HanDerin amin canım çok teşekkür ederim zamanını ayırdın bana uzunn uzun yazman beni bilgilendirdi hiç kusur olur mu tekrar teşekkür ederim mamayı alıcam hemen yarın 😘
leylafaruk11 Gozde20 kesinlikle biogaia ve nurse harwey bunlari kullan doktora danisarak ilk 10 gün etki etmedi cok sabretim ve şu an bebegim gazinida rahat cikartiyor tuvaletinide rahat yapiyor eger alirsan biogaia aynı saatlerde vermeye calis ve damladan sonra emzir bebegini cok faydasını görursün
Gozde20 leylafaruk11 deniyorum canım deniyorum doktor iki gün önce nurseyi önerdi ben bioyu bırakmak istemedim devam ediyorum hala ama etkisini göremiyorum artık belkide düzene sokmadım o yüzden
Brcumit Gozde20 bence hemen almalısınız. Kıvamı çok yoğun olduğu için biraz daha sıvı yapabilirsiniz. Ben 1 ay kullandım comformil. Tadı biraz kötü diğer mamalardan. Ama hala kakasını düzenli yapıyor çok şükür.
Ayklz Gozde20 Instagram da Dr Ali Fuat serpen var bebeğiniz kaka yapmazsa kesinlikle uyarmayin diyor videosu var sayfasında girip izlemeni tavsiye ederim canım Allah şifa versin inşallah
Yagmuremine Gozde20 canım bizde öyleydik halada öyleyiz doktor aptamil conformil verdi kullandık bayada işe yaradı bide ben bi arkadaşın tavsiyesiyle nutrigen gasodex aldık içinde rezene anason kimyon vs gaz içşn cok işe yarıyor bitkisel bi ürün onu kullan gerckten işe yarıyor bide sabah aksam birer cay kaşıgı zeytinyagı ver