Kızlar yardıma ihtiyacım var şöyle söyliyeyim çok tecrübesizim ve yanımda kimsem yok bi ben bi eşim doğu görevindeyiz . Bebeğim kaka yapamıyor ben müdahale etmedikce çok ıkınıyor sıkılıyor deli gibi ağlıyor yok çıkmıyor buna artı olarak gaz da çıkaramıyor ben sebebini biliyorum sütümden geçiyor . Ne denesem fayda etmedi rezene kimyon anason hepsini içiyorum hiç bir süt ürünü yemiyorum baklagillerden uzağım ama yinede ben kendimde çok gaz problemi yaşıyorum ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı bir de bana önerebileceğiniz bir mama ismi gaz problemine karşı aptamil comformil hakkında ne düşünüyorsunuz alayım mı bebeğim rahatlar mı