@emirhanecozlem ben de Doğumdan önce dalin almıştım bebeğimin ayakları bacakları kabuk bağladı, sonra mustela aldım hemen düzeldi. Dalin acaip yoğun bir şampuan bebeği o kadar durulardık havluyla kurulurken hala köpük gibi şeyler olurdu, ama mustela mükemmel, hem çok güzel temizliyor hemde o kadar kolay durulanıyor ki kullanınca ne demek istediğimi anlıycaksınız, keşke bebeğime hiç sürmeseydim o dalini çok üzülüyorum tecrübesizlik işte 🥺