Harika1103 5 yıl önce 3lü tarama testinde down ihtimali denildi bana da amniyosentez yapmak istediler hayır dedim her riski kabul edip doğumu onaylıyorum diye imza verdim hastaneye. Detaylı ultrasona girince normal çıktı herşey sapasağlam doğdu da çocuğum çok şükür 🤲 2. Gebeliğimde bu testlerin hiç birini yaptırmadım sadece detaylı ultrasona girdim. sizde korkmayın, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.