MiracAlpinveUmutunAnnesi SeverusSnape Benimki de enerjiden sıkıldım artık diyo Bi dönem evde enerjiiii diye dolanıyrodum😅
SeverusSnape MiracAlpinveUmutunAnnesi hahahahah enerciiii dönemi bitti, eneeerrr✨dönemi başladı. Hem söylemek isteyip, hem de söylememek arasında. Tedbirli bir enerji.😁
araspoyraz MiracAlpinveUmutunAnnesi çocuklardan ona bile izin yok artık ağzı açık uyuyorum uykuyu unuttum ya gözümü kapatsam gelip açar ne oldu diyecek
MiracAlpinveUmutunAnnesi araspoyraz Olsun siz bidaha kapatın 3 dk bile dinlenseniz sizin yararının ben oğlum küçükken veriyordum eline kağıdı kalemi çizerken ben 5 dk da olsa gözümü kapatıyordum
MiracAlpinveUmutunAnnesi asaletsoydangelir Bugün herkes bu şekilde havalardan kaynaklı olabilir bende gözlerimi açmakta zorluk çekiyorum 😴