yasemin1812 bebek uyuyunca çnkü oğlum 2.5 yaşında kendisi oynadığı için o oynar ben temizlik yemek yaparım sonra onlar oynarım işim bitmiş olur uyuduğunda ise kendime ilk Bi bakım sonra kahve yaparım ardından kalan işim varsa hallederim uyanana kadar