yasemin1812 ben gündüzleri oğlumla berbaer yapıyorum temziligimi eğer eşim evde olduğu günler daha detaylı yapıyorum ama bebeğim 6 ayından beri mama sandalyesi koyup beraber yaptık temizligimizi ve çocuğum elektirik süpürgesi Vileda gördüğü zaman illa onu alıp birşey supurcek ve bu durum beni çok zorluyor ve üzülüyorum da çok yanlış yaptığımı düşünüyorum bez bulsa bir yere gidip elinde siler gibi yapar kıyafet görse yerde yatağın üstüne atar vs ben anne karnında iken bile temizlik yapardım detaylı vs doğdu belli ayına geldi yine beraber yaptık yine aynıyız bu durumdan dediğim gibi üzülüyorum iyi bir örnek mi oldum kötü mü bilmiyorum🥺 aslında ben ona küçük kadir ezildi demeye başladım artık😂 oğlum 13 ayın içinde 😂