zumra13- Esoz1110 ben eczanede çalışıyorum trosyd krem ileri pişik kaşıntı ve mantarda kullanılıyor siz bebeğinize normal olanlardan almalısınız ben sebamed kullanıyorum yeni başladım memnunum
Esoz1110 zumra13- Pişik aşırı olduğu zamanlarda trosyd kullandım diğer günlerde sudocrem,bübchen kullandım sanki etkisi önceki gibi değil peki bepantol yazılıyor mu
betulcayir Ben aylarca pişikden çektim her kremi denendim geçmedi,instagramda menbai şifa diye bi sayfa gördüm ordan deva kremi aldım 1 haftada iyileştirdi poposunu sanada tavsiye ederim yumuşacık yaptı cildini çok memnunum şiddetle tavsiye
Merveovunc-1 Esoz1110 mustela güzel ama ben aşırı pisiklerde hakiki kantaron yağı kullandım çok memnundum
One-life Esoz1110 oğlum sünnet olduğu zaman bir hafta yıkamadık tabi pişik oldu deneyimim şu şekilde mustela koruma sağlıyo ama pişik olduktan sonra bepantol iyi geliyo ikisini de bulunduruyorum