yanaklibebek [silindi] evet yenidoğanken zor biraz büyüdü ben artık yaptığı gibi değiştiriyorum sorun yaşamadım Ama en iyi bez de ilkaji geçirir
karaggoz [silindi] hayır bende 1 hafta kullandım sıkı bağlamama rağmen sızdırıyordu ben 3 numara almıştım cidden bende habire değiştiriyordum sleepye geri dönüş yaptım en güzeli o bence
Mmdr [silindi] yeni molfixler hep böyle malesef Prima denediniz mi yada e bebek markasının bezindende çok memnun kalan var Primanin muadili diyorlar
[silindi] babybabyt biz doğduktan 2 hafta 2 numaraya geçtik. 1 numaralarda göbek oyuntudu oluyor göbegimiz düştü birde kasıklarından sıkmaya başlayınca değiştirdik ☺️ sizde geçebilirsiniz bence artık ☺️
melisa09 Bende 2 numaraya geçtim 1 çok iyiydi sızıyor sorun bende mi erken mi geçtim dedim hayır 1 numara küçülmüş gerçekten 2 numara sıkıntı sanırım 3 de öyle mi yoksa komple mi molfix sızdırıyor