[silindi]
Hangi paketini kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben sarı olanı kullanıyorum
Bebeğim 15 aylık gece hiç değiştirmiyorum sabaha kadar hiç birşey olmuyor ben memnunum
Değiştirecekseniz goon markası da güzel onun da sarı paketli olanını kullanıyorum gündüzleri külot bez olarak yapısı dokusu ve emişi güzel onda da problem yaşamadık