Nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bu zamma göre bile uygun kalmış kiranız ülke geneli düşündüğümüzde. Eğer çevrenizdeki evlerin kiraları 9 binden yüksekse ( aynı standartta olanların) orta yolu bulmaya çalışmanızı tavsiye ederim. Ev sahibi de ederinden düşüğe kiraya vermek istemez. Bildiğim kadarıyla yüzde 25 zorunluluğu da kalktı. Her şeyi geçtim haberlerde çok fazla kiracı-ev sahibi kavgası izliyoruz, ölümle sonuçlananlar da bir hayli çok. Karşınızdaki kişi sorunluysa kendinizi işin içinden çıkılmaz bir noktaya sürüklemeyin, orta yolu bulmaya çalışın.