pearlmomy banada aynı şekilde. İlki doğundan bir hafta sonra ultrason ile rahime ve dikişe baktı. Sonra 40 çıktıktan sonra gittim sadece alttan baktı ve Smear testi vermem gerektiğini söyledi 3 ay sonra tekrar gel dedi. KETEM de ücretsiz verdim testi. Henüz gitme fırsatım olmadı. Alttan bakınca baya acımıştı🤦