Edaaaden Arkadaşlar merhaba sezeryan sonrası 40 kontrolünde tam olarak ne yapılıyor alttan muayene oluyor mu yoksa sadece dikişlere bakıp gönderiyorlar mi 🥴🤦
dilberhala1 Edaaaden Normal doğum olsa alttan illa bakarlar sezeryanda yok öyle bir şey normal ultrasonla bakıcak iç dikişlere rahim yerine inmişmi diye
Themom_ Edaaaden Önce karından bakılıyor sonra vajinal muayene de yapılıyor. Enfeksiyon icin sürüntü ve smear testi yapan doktorlarda var. Benim doktorum 40 kontrolümde sadece enfeksiyon icin sürüntü testi yapmıstı 3. Ayda da smear testi.
ebruegehan Edaaaden alttan muayene olup rahimin duvarının kalınlığına inceliğine yumurtalıkların kendini toparlayıp toparlanmadığna bakıyor. Dıştan da sezeryan yerine bakıyor dikişlerine güzel kaynamış mı veya ödem şişlik var mı ona
Edaaaden Hamburgerr dikişleriniz peki o zamana kadar iyileşti mi ağrılar falan geçti mi benim hala tam olarak geçmedi de
pearlmomy Hamburgerr açıklık muayenesi gibi bişey değil dimi o acıyordu çünkü.vajinal ultrasonla bakacak yani dimi
Edaaaden ebruegehan anladım teşekkür ederim yani bana direk 40 çıkınca kontrol dedi doktorum da bende en azından hazırlıklı gideyim ay zaten acıyo normalde alttan muayene onca zamandan sonra daha çok acıtır heralde 🥲
Aybirkorunbe Benim hem alttan hem de ultrason ile baktilar. Enfeksiyon vs var mi diye kontrol ettiler alttan
Edaaaden Aybirkorunbe muhtemelen bakcaklar o zaman banada yani tabi en azından bi sıkıntı var mı yok mu öğrenmek iyi olur ama acıtır heralde ya onca zaman sonra🤦
Edaaaden Hamburgerr valla inşallah benimde o zamana kadar geçer sanki hiç gecmicek gibi geliyo insana
Mommytobe34 Edaaaden beni 3 aylıkken çağırmıştı doktor kontrole. O zaman da ultrason ile rahme bakmıştı sadece..
Edaaaden Mommytobe34 valla bilemedim şimdi bana 40 çıkınca dedi bakcak muhtemelen banada alttan ya öyle geliyo bakalım
ebruegehan Edaaaden mecburen evet ben mesela spiral taktırırken de dayanamadım çünkü fazlasıyla canım yandı daha takmadan beni bayıltın öyle takın dedim anestezi ile taktılar 😂😂