Simplex den memnun kalmadım daha neleri kullandım ben fayda görmedim şu an 2.5 aylik çok şükür eskiye göre en azından uykuyu öğrenmeye başladı desem yeridir.her gün agliyorduk ikimiz neyse ki azalıyor şükürler olsun.en önemlisi bence de ayakları sıcak tutmak ve ben hergun rezene kimyon iciyorum bebeğime 1 çu kaşığı veriyorum doktorumda öyle önerdi ikindi zamanında ver dedi ben akşam.yemeginden sonra vermeye calisiyorum ve bir de duş cok rahatlatıyordu bazen o da fayda etmediği günlerde olmadı degil😏