Kaynanam nane çayı içirmişti sancısını alır diye. Biraz naneyi sıcak suda bekletip bir çay kaşığı vermiştik. Faydası olmuştu amaaa doktor doğru bulmadı, normal insana bile ağır gelir kaldi ki bu bebek demişti… Zamanla geçiyor dert etmeyin. Ben Lactocol kullanıyordum gaz damlası memnundum 3.5 ayda kestim kendi çıkarmaya başladı gazını. 🤲