goktuggulcan hayalperest2310 haha ya zaten bende şuan düşünmüyorum da sadece sordum benim bi oğlum var 1 yaşına gircek inşallah tecrübeli çok anne vardır diye sordum
2boymommy han37_ 16 yil olarak en uzun süre sendeymis 🤭 peki ikinci dogumun nasildi korktugun kadar varmiydi yoksa daha erken olsaymis keske mi dedirtti? ☺️
han37_ 2boymommy ilk doğumdan daha da ödemli sancılı zor oldu 🥹 birde gelmeden içerde 💩 bırakması çabası baya korkuttu 😳iki hissi de yaşıyorsun valla keşke erken olaymış da dedim💐
Maka_Paka goktuggulcan 6 ya da 7 bence. Dün eşimle onu konuştuk. İkinciyi düşünmüyorum. Şayet düşünürsemde oğlum anaokuluna başlamış olacak bebek dogdugunda zaten okula gidiyor ve okulunu seviyor olacak. 😂