Barlas03 benim 3 kilo sütten yarım kase kaymak alıyorum üstünden birde mayaladığım kavanozlar 1 serçe parmak kalınlığında kaymak oluyor ertesi günü 44- 45 derece sıcaklıkta mayalıyorum derecem var ölçüyorum en az 8 -9 saat bekletip havluya sarılı karanlık bi çekmecede sonra buzdolabına koyuyorum. yarım kase kaymağıda tereyağ yapıyorum bebek için