Mervesengul benim kızım 1 yaşında, son döneme 5 aylıktan beri kanguruda ve emzirerek uyutuyordum, son dönemde yatakta emerek uyumaya geçtik artık kanguruyu pek istemiyor ben de zorlamıyorum. Zaten hemen hiç ağlayarak uyutmadım, 20 fk’yı geçtiyse ve uyumadıysa ara verdim, oyalandım, 1 saat sonra yeniden denedim o zaman uyuttum mesela.. hiç zorlamadım yani.