Mervesengul kac aylikti bebeginiz,benim bebeğim 14 aylik gunduz tek uyku yapiyoruz gece uykusuna 9.30 gibi geciyoruz her gun ayni rutinle devam ediyoruz oglen corbasini iciyor gece mamasini iciyor alt degisimi uyku tulumu giyiyoruz besigine koyuyorum yan sekilde yatiyorum hadi uyku zamani diyorum sirtini sivazliyorum max 10 dkda uyuyor cok sukur ilk zamanlar uyku saati gelince besigine biraktim ciktim odadan o zaman cok agladi simdi bu sirtini sivazlama ile 5 bilemeden 10 dk icinde cok sukur uyuyor ins biraz daha ilerleyen zamanlarda odadan cikip uyumasini deneyecegim