kuzeyardenn Hdemir1618 saçı için bebe aspirini ve zeytin yağı sürüp tarayın sürekli dedi yüzüne de krem verdi 5 gün ince tabaka olarak sürün dedi
kuzeyardenn bussyy1710 2.ay zorla emzirmeyi başardım bırakmak istemiyorum 3.ay olacağız birkaç gün sonra doktor süt grubundan olabildiğince uzak durun dedi :(
edaekici kuzeyardenn Bizim konak geçmişti tekrardan çıktı ve kaşınıyorda 4 aylık kızım egzaması var ondan dalıyıymış
oglusunarastirmagunlukleri edaekici egzaması gözle görülür mü bebim oğlumda 4 aylık eli hep kafasında uzun zamandır banyo günü yağ ile yumuşatıp tarıyorum ama bi bölge çok kabuk kuru gitmiyor. egzama kırmızımsı olur ya bizim sarı görünüyor. doktora götürmeli miyim?
kuzeyardenn edaekici emzirmeye devam ediyorum kaşıntı şu an olduğunu sanmıyorum öyle olsa çok huzursuz olur bence samsundayım