Berru berilberra alerji durumunu kontrol ettirin, geçmeyen konak pişik vs bunlar alerjik reaksiyon. Bizimki alerjik bir bebekti çünkü diyetiysenlerle falan süreci devam ettirdik
cgs Bebeğim de vardı evimizde hakiki sarı kantaron yağı vardı banyo yaptırmadan yarım saat kafasında bekleyip taradım 2 banyo sonunda hiç bir şey kalmadı
Dilekkkk19 kuzeyardenn doktora git fazla ise bizim 18 aylıkken bile vardi bi karisim verdi ve şükür çok iyi geldi arada çıkıyo zeytinyagi ile geciriyorum
kuzeyardenn Dilekkkk19 . Doktor seboreik dermatit dedi. Çoklu besin alerjisi olabilir süt grubunu azalt dedi ama test yapmadı nasıl anlayacağım :(
sulekzl kuzeyardenn suyunuz kireçli mi acaba bizimkide öyle dedi krem verdi sonra ben içme suyuyla duş aldırıyom iyi oldu kabulanması geçti kafasının üzerindeydi bındıldak olan yer degilde
Dilekkkk19 kuzeyardenn bizimkide seboreik dermatit besin alerjisinden olmaz dedi doktor ara ara gidiyo geliyo
sulekzl kuzeyardenn etti sayılır bide heaven on earth Marka köpük sampuanı kullandık ama hangisi iyi yaptı bilmiyorum bizim alnımızdada vardı su iyi yaptı gibi bi deneyin bakalım geçmiş olsun yazarsınız tekrar
bussyy1710 kuzeyardenn alerjiye test yaptırsan da çıkmıyor kendiniz deneyip bulacaksınız ya da sütü kesip alerji mamasıyla devam edeceksiniz. Allah yardım etsin biz de o yoldan geçiyoruz çok çok zor.
kuzeyardenn Hdemir1618 saçı için bebe aspirini ve zeytin yağı sürüp tarayın sürekli dedi yüzüne de krem verdi 5 gün ince tabaka olarak sürün dedi
kuzeyardenn bussyy1710 2.ay zorla emzirmeyi başardım bırakmak istemiyorum 3.ay olacağız birkaç gün sonra doktor süt grubundan olabildiğince uzak durun dedi :(