varligibirdertyokluguyara valla biz de yerden aldık, her odaya taşıyabileyim diye özellikle gündüzleri yatak odamın altında dükkan olduğu için çok ses oluyor, kendi odasında hamakta uyutuyorum. Yani tavandan olanlar bize göre değildi maalesef. İlk zamanlar bayıka bayıla yatmadı, hatta yine kucağımda sakinleştirip bazen uyutup öyle koydum. Zamanla orada uyutmaya alıştırdım, kucağımda sakinleştirip hemen mayışınca oraya koyuyorum.