utkummm benim oğlum da aynı böyleydi ben emziği bıraktım ağzından düşünce ağlıyo diye desteklerden je kadarını azaltsam azdır diye. Ben kim ne dediyse yaptım ama bi çare bulamadım özellikle kolik durumuna 5 ay gece gündüz durmaksızın ağladı öyle kolik tanımındaki gibi 3 saat değil yani. Büyüyünce daha rahat oluyolar ve bazı bebekler uykuyu cidden sevmiyo şu an çok yeni ama bu durumu kabullenince inatlaşmıyorsunuz artık bebekle benim oğlum sevmiyo yarım saatten fazla uyumuyo kabullendim artık direnmiyorum. Ağlama konusuna gelince onda da insan bi yerden sonra ne yazık ki duyarsızlaşıyo ve hayatına devam ediyo