Duygusaljelibon_ ejdermeyvelilahmacun bide ben sağlık ocağında bi aşı yaptırmıştım o çok ağrıttı bacağını hemşireye mesaj attım morarma da olmuştu kolonyaya pamuk sür masaj yap demişti öyle rahatlamıştı
ejdermeyvelilahmacun Duygusaljelibon_ bugün iyi gibi ama eğer ağrısı olursa deneyeceğim. Teşekkürler <3
Belindaaa ejdermeyvelilahmacun merhaba ağrısı geçti mi bebeğinizin acaba. Bizde bugün olduk ayağını yere basamıyo çığlık çığlığa resmen çok endişeliyim ikinci güne geçti mi